10/05/28

Jösses! Det kom betydligt mer folk än förväntat och att lokalen lyckades bli näst intill full förvånade oss alla.. VILKET ÖS! Tusen tack till Larsson (+ douglas) som ställde upp som DJ, tusen tack till de föräldrar som ställde upp under kvällen, utan er skulle det troligtvis blivit kaos...

Kvällens absolut största vinst var att få vara tillsammans med klassen, för en gångs skull utanför skolans tegelväggar. Det var precis vad som behövdes!
Vi njöt av var minut och hade utan tvekan minst lika roligt som hjorden av folk vi bjudit in. Det kändes mindre viktigt att arrangera ett häftigt disco och vårt fokus låg på att ha kul ihop. Vilken lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jag måste bara få berömma er för er arbete, ni var jätteduktiga med detta att arrangera disco!

Och vi föräldrar som "vaktade" såg hur roligt ni hade hela kväll och kommenterade just det som ni själva skrev, att det viktiga för er var att ni fick göra detta tillsammans och vara tillsammans, för det riktigt lyste om er!

Jag har inte betalat allt till Statoil än, så jag kan inte säga hur mycket pengar ni fick in, men jag återkommer snarast med beloppet.



Härligt arbetat hela 8A!



//Cathrin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0