brb

bloggtorka. Återkommer inom kort, med nya krafter och insperation. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ska vi komma på något speciellt för bloggen under "torkan"? :)

2010-10-27 @ 19:16:15
Postat av: Joanna Jansson

Hej allihopa!



Heidi var på skolan där jag arbetar och praoade. Det var så roligt att få veta lite om er och att träffa Heidi. Ni vet alla hur go´ Heidi är. Men förvirrad som jag kan vara, så glömde jag att skicka meddelande med Heidi till er. Vilka fina fotografier som ligger på er blogg. Så härligt ni verkar ha det tillsammans. När jag tittar på fotografierna saknar jag er riktigt mycket. Ni är en toppenklass med toppenelever!!! Ha ett riktigt skönt höstlöv!!! Var rädda om er!

Kramar från Joanna Jansson

2010-10-28 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0