Vidar bugar och bockar

Hej alla människor, kameler, älgar och andra! Vidar Jansson rappoterar O-live från sin dator och säger till klassen: TACK FÖR ETT SKITBRA DISCO! Det kom mycket folk och många ska ha ett extra tack för att hjälpt till att dra ut folk på dansgolvet. Gött jobbat!!! Mot slutet hade jag druckit tillräckligt mycket sockerslabb (även kallat läsk) för att tillochmed jag skulle våga ge mig ut på dansgolvet och visa mina sköna moves, vilket i sin tur ledde till mycket skratt och en del ämbärrasing måments. Jaja, det kan jag bjuda på - det är ju kul att sprida lite glädje! Är fortfarande helt slut, låg medvetslös fram till klockan 13:30. Tack ännu en gång för ett onderbart disco! /Vidar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0